Events: Hoe creëer je optimaal contact met de klant?
Contact krijgen en onderhouden met klanten is steeds lastiger. Besteding van het marketing & sales-budget aan de reguliere kanalen zoals print, internet en telefoon in combinatie met persoonlijke verkoop levert steeds moeilijker resultaat op. In de zakelijke markt zijn klanten door een overload aan informatie en gebrek aan tijd moeilijk te bereiken. Dit heeft onder andere het negatieve gevolg dat ze steeds minder in de gelegenheid zijn tijd te investeren in uw verhaal laat staan u feedback te geven op uw dienstverlening. 

Daarnaast zijn veel organisaties, mede ingegeven door de implementatie van accountmanagement, kwetsbaar. Het contact met de klant berust in grote mate op de accountmanager. Met alle nadelige gevolgen bij vertrek, ziekte en disfunctioneren van de accountmanager. Daarnaast is persoonlijke verkoop kostbaar. 

Business events kunnnen een zeer waardevolle en effectieve aanvulling vormen van uw klantcontact. Mits deskundig en met visie opgezet kunnen ze uw kwetsbaarheid verkleinen en zorgen voor een intensiever en frequenter contact met de klant. Vaak zijn business-events ook kosten-effectief omdat u op een moment communiceert met meerdere klanten. Een aparte tak van GTD Management is gespecialiseerd op het initieren, opzetten, uitvoeren, begeleiden van business-events. Uitgangspunt is steeds dat deze events zijn gebaseerd op basis van waardevolle content voor de klant. GTD heeft als visie dat creatie van waarde voor de klant leidt tot de bereidheid tot het luisteren naar uw (commerciële) boodschap en het geven van feedback op uw dienstverlening. GTD ondersteunt organisaties met vinden van het juiste concept. Altijd in lijn van uw marketingdoelstellingen (imago & merk) en uiteindelijk gericht op het stimuleren van de verkoop. GTD kan organisaties op diverse manieren bedienen. Advisering, concept-ontwerp, deel-projectmanagement of turnkey oplossingen zijn mogelijk. 

GTD organiseerde en ondersteunde diverse business-events onder andere voor een internationale uitgever en diverse organisaties in de financiële dienstverlening.

Interesse?, wenst u aanvullende informatie? of wilt u een afspraak maken? Bel 020 689 80 87 en maak kennis met de mogelijkheden van GTD Management
 
     

GTD management - Eerste Helmersstraat 172 - 1054 EK Amsterdam - T 020 6898087 - F 084 7190203

  info@gtdmanagement.nl